Instanssi: Musta Luola
- Jos lähtee ulkomaille Suomesta niin on tosi iso ongelma. Pitäisi saada vähintään 40 henkivartijaa mukaan
- Kristallipalloa pystyy lukemaan. Siitä voi nähdä tulevaisuuteen. Kristallipallon vesi puhuu meille
Pelialue 1
- Munat tuli ensimmäisenä maailmaan. Käärmeen munasta on tullut Ihminen. Käärmeet valvoo ajatuksienvälityksellä kaikkia muniansa
- Toisten munia ei saa häiritä
- Kaikkien pentujen Isät ovat vaarallisia, jos lapsia uhataan
- Kaikkien pitäisi suojella toisia Elämässä, niinkuin Tieto opettaa
- Maailma tuhoutuu, jos Hevonen kuolee
Pelialue 2
- Lohikäärmeet yleensä nukkuu. Kaikki jotka nukkuu niin niiden unta ei saa häiritä, koska voivat nähdä jotain super unta missä on maailman mukavinta olla
- Jos herättää uinuvan pahapäisen Lohikäärmeen pojan niin pitää olla tosi varovainen
Pelialue 3
- Hitler tuhosi valtaosan Jumalan palvelijoista kaasulla historia opin mukaan. Jos kaikki Juutalaiset olisivat olleet rohkeita ja vastannut Hitlerin kätyreiden vainoon Voimalla niin Jumala olisi herännyt ja auttanut niitä. Jos on oikea henkilösuojaaja niin silloin ei pelätä kuolemaa!
- Viikarit tekevät pommeja, varokaa kaikkia vartti iivareita! Pennut ja vajaatoimintaiset Ihmiset ovat vaarallisia, kaikki pitäisi valvoa. Ilotulitteita ei saisi olla missään myynnissä!
Pelialue 4
- Verenvartija suojelee koko ajan lapsiansa, ettei kukaan tee jäynää mihinkään esim. niiden ruokaan tai juomiin mistä ne voisi saada esim. kupan tai HIV:n
- Pitää syödä vegaania kotona ja Kysellä saako syödä ruokaa mitä on syömässä
- Toisten verta ei saa juoda. Sian verta ei saa esim. syödä
- Toisten verta ei saa vuodattaa, jonkun asian takia
Pelialue 5
- Lennonjohto kertoo, jos joku yrittää tappaa sinua lentokoneella. Ajattele vaan, että Lennonjohto ja lue vastauksia ääneen
- Alkemia osaa suojata lentävien olentojen hyökkäyksiltä, esim. kimalaisten ja maa-ampiaisten. (Juokaa Puhdasta Makeaa Vettä koko ajan niin pörriäiset ei tee mitään.) Itikka jos härnää sinua niin sinä olet väärässä paikassa. Alkemia on salaoppia, kaikki eivät saa lukea alkemia salaoppia
- Pöydällä tapahtuu moni työ. Pöydän päältä tai muualtakaan ei saa ikinä varastaa mitään. Kirjakääröt ovat haluttua omaisuutta, kannattaa sinunkin tehdä kirjakääröjä sukuasi varten. Kengät jalassa kannattaa tehdä kaikki työt kotona
- Lukekaa kirjoja, ne sivistää, ainakin henkilösuojaus kirjat
- Pitää aina suojata itseänsä ennakoivasti ettei kukaan pääse hyökkäämään ja tarvittaessa evakuoida itsensä karkuun ja kauas, ettei kukaan pysty ampumaan, jos olet ajatuksienlukija
Pelialue 6
- Veljekset ovat yleensä riidoissa keskenään. Varo omaa veljeäsi tai siskoasi kilpailun takia. Lapsuudessa pitää yhteistyötä ja erota sovussa veljestä tai siskosta
- Tuli on erittäin vaarallinen Elementti. Tulen kanssa ei leikitä yhtään. Kynttilät ovat synti, älä käytä paitsi haudoilla, jos on pakko muistaa omaista. Hautausmaalle ei kaikkien kannata mennä!
Pelialue 7
- Karhu on vaarallinen ajatuksienlukijalle. Karhu ei siedä mitään ajatuksienlukijaa. Karhu itse lukee vain ajatuksia. Karhu on Ovela, niitä pitää pyydystää ja viedä vankilaan missä niille syötetään vegaania
- Kaikki pedot ovat vaarallisia Olennoille. Kaikki pedot kuuluu vankilaan ja niille pitää kanssa syöttää vegaania
Viimeinen taisto
- Päähenkivartija on sairas, varokaa kaikki riitelemästä tai tuhoomasta toista Ihmistä syyttä
- Lehmät kostaa tuonpuoleisessa samalla tavalla niille jotka käyttivät väärin Vartijan kehoa ja Valtaa tällä Maapallolla
- Hautausmaalla ei saa olla lapsia, Ihmiset elää vielä kun ne on kuolleita haudassa. Solut ja muut elää monta vuotta vielä kun Ihminen on kuollut